Wednesday, January 26, 2005

Trøtt!

I dag var kroppen min så klar for å sove mer da klokka ringte, at den kommanderte hånda ut av dyna og slo av hele alarmen. Dermed kom jeg for sent på jobb, selvfølgelig. Men men. Det skjer verre ting. Himmelen er grå i Trondheim i dag. Det er plussgrader og all den deilige snøen som kom i mengder i går og dagen før, er tung av vann fra sin egen smelting. Jeg sitter på kontoret hos SINTEF og ser ut på NTNU og et tog som akkurat har stoppet på stasjonen her. Fikk nettopp beskjed om at vikariatet mitt som journalist her blir forlenget til ut april, og så at jeg mest sannnsynlig skal jobbe deltid her etterpå. Passer meg bra. Men det betyr at den planlagte turen til Østlandet, i begynnelsen av februar, blir litt annerledes. Vi får bare anledning til å ta en langhelg fra torsdag 3. til tirsdag 8. Jeg skal jobbe i Oslo den fredagen og den tirsdagen. Blir i hovedstaden torsdag kveld til fredag ettermiddag, så Sandefjord til mandag ettermiddag, og så Oslo igjen til tirsdag ettermiddag. Da hadde det jo vært kos å møte dere som bor der. F.eks. mandag kveld. Sjekk filofaxen! Og ha en strålende onsdag!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home