Wednesday, January 11, 2006

Det er ikke spesielt festlig...

...når Norge ser slik ut:

Hverdag i januar. Bare ordene høres grå ut. Jeg trenger hjelp til å se noe positivt i mørke dager, issvuller, skitten snø og haugevis av regninger. Jeg liker det ikke. Jeg vil ha lyse dager, ferie, varme. Eller jeg vil til en storby. London for eksempel.
Vi hadde forresten en kjempefin tur. Travel, innholdsrik og morsom. SHOPPING, V&A Museum, Afternoon Tea på The Savoy, Phantom of the Opera, Hard Rock Café, pub, taxi-sightseeing. Det var noen av ingrediensene. Vi leide en leilighet gjennom Citylife Apartments. Anbefales! 5 minutter å gå til Oxford street, 2 store soverom, svær stue, flott kjøkken og 2 bad. Nyoppusset for under ett år siden. Et godt alternativ til hotell, som både er dyrt og ofte av dårlig standard eller med små rom i London.
Jeg vil tilbake, nå! Det går an å fly t/r Trondheim-London for bare 750 kr i februar. Bare tanken gjør meg faktisk i bedre humør. Det ER jo snart vår, ikke sant?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home