Friday, November 03, 2006

Da vinteren kom, og andre nyheter

Sånn:

ser det ut på terrassen vår nå. Vi rakk ikke å ta inn sommermøblene og stearinlysene før himmelen plutselig bestemte seg for å drukne Trondheim i snø. Trærne har grønne blad, mens bakken er hvit. Tror høsten glemte oss i år. Eller, ikke helt da. Vi fikk noen dager med lav sol, fargesprakende natur og frisk luft. Dessuten sier de som vet det (les: skal vite det) at vi får mildvær og kan vinke farvel til vinteren de neste to ukene.
Over til noe annet; Jeg har lagt ut flere bilder. Du finner dem i albumet 'Høst 06'.
I kveld skal vi på menighetskos på Byåsen, og i morgen er det restaurant-besøk med venner. Det tegner til å bli ei fin helg.
God helg, du også!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Heisann

Snø er det ikke her jeg er - Kristin-plattformen duver fram og tilbake i det som ser ut til å bli første høststormen her ute i år. Og den får jeg være med å oppleve!!
Regner vannrett gjør det også.
Ble forsinket ut, kom et døgn senere enn planlagt, og det er vel tvilsomt om det kommer noe helikopter i morgen, så jeg blir kanskje til tirsdag. Eller onsdag. Eller jeg kommer hjem i morgen.
Her ute er det et fantastisk flott miljø, god mat og veldig lærerikt for meg som er en kontor-rotte.
Håper dere har det bra - lys og møbler får dere alltid inn :o))

-Sture-

7:49 PM  

Post a Comment

<< Home