Wednesday, January 31, 2007

En Maria-dag

starter med at jeg slumrer 20 minutter lenger enn jeg skal. Så tusler jeg inn på et varmt badegulv, setter på radioen og tar en dusj. Med halvtørket hår, sminkepungen under armen og jakka halvveis på, tar jeg en skje Sanasol før jeg setter kursen mot mamma og pappas kjøkken. Der venter cornflakes, Adresseavisen, radio og en våknende pappa. Så kjører vi sammen ned til jobb (vi går eller sykler vanligvis, men nå er jo han Harald Krykkja med 2 brudd i foten). Jeg liker hverdagene mine. Nå sitter jeg på Gløshaugen, drikker kaffe og ser ut på snødekte tak i gråværet. I kveld er det møte. Trivelig det. Ha en fin onsdag da, kompis.

5 Comments:

Blogger k;m said...

dette var kos å lese. kaffe og snø...

4:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by the author.

1:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

sorry mener www.lottytotty.blogspot.com

2:35 PM  
Blogger k;m said...

Hvem er denne charl8?

2:53 PM  
Blogger Maria said...

Datter av Namsos, og happy medlem av Trondheim English.

1:29 PM  

Post a Comment

<< Home