Monday, March 31, 2008

Det er så mye

som skal skje framover at jeg blir helt svimmel.


I april skal vi på stevne i Oslo, i bryllup i Spania og feriere i Puerto Banus. I mai er det endelig tid for en Førde-tur, og så skal vi innvie årets hyttesesong i Sandefjord. I juni begynner oppussing av nytt hus, salg av leilighet og flytting. I juli blir det mer flytting. Og så kommer lille prinsesse i begynnelsen av august. Gleder meg!


Noen minte meg på at jeg har en blogg i går, nemlig. Så derfor denne plutselige rapporten.


Det er sol ute. Mange plussgrader. Og i morgen er det APRIL!


Lykkelig hilsen fra meg :)

3 Comments:

Blogger Friluftsferskingen said...

Hyggelig å ha deg tilbake. Tor Rikard sier dere skal se på ekkel video. Lykke til.

11:11 PM  
Blogger bamsemoms said...

Hei hei,og gratulerer så mye med stor mage til dere også..
Jeg gleder meg jo veldig til Nelly skal ha, så jeg ENDELIG kan bli tante;-))
Lykke til med resten av svangerskapet,og nyt det mens du kan, for når barnet er født er det slutt på freden.. he he.
Ellers kan du besøke meg og mine på www.123hjemmeside.no/mia1
hilsen Mia Payberg

9:52 AM  
Blogger Monica said...

Hei søta=)
Så kosli å se oppdatering her inne...har smått kikka etter deg ;)
Da er vi i alle fall 3 fruer som skal bli mamma ganske så snart...JIPPI
Er så glad på dine og Nelly sine vegne...og våres da ...Vår lille Alfred styrer på som en propell inni magen min...kos deg med din lille prinsesse.Det er helt fantastisk.

5:38 PM  

Post a Comment

<< Home