Friday, January 28, 2005

T.L.F!


Rast på Rørosvidda

Takk og lov, det er fredag!

Ja, så er det faktisk helg igjen. Denne uka har gått veldig fort og jeg har liksom hele tiden trodd at vi lå en dag før det vi gjorde. I ettermiddag skal vi på IKEA (nå tenker jeg mange av det mannlige kjønn blir misunnelige) og kjøpe (dvs bruke gavekort vi fikk til bryllupsdagen vi feiret med hele familien på Nyttårsaften) resten av stolene til spisestua vår. Etterpå skal vi rydde og gjøre mer i leiligheten. Og så MÅ jo jeg se Idol. I morgen får vi hele bokstudiet på døra kl 11 til frammøte, og så er det kaffe hos oss etterpå. Om kvelden skal vi ha folk over til å innvie spisestua. Det blir kos. Taco og Fantasi-spilling står på programmet.
Som dere ser av bildet over har jeg nå fått bildene til Maurice fra Røros-turen vår, og de er selvfølgelig lagt ut i bildeseksjonen. Klikk og kikk!

Ha en fin helg, alle sammen! Jeg er tilbake med mer blogging på mandag.



1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bildene fra Røros var kjempefine! -Unge Lovende von Grande

12:13 PM  

Post a Comment

<< Home