Monday, June 27, 2005

Velkommen til dag 9324

i mitt liv. Det er ca. 223 776 timer siden jeg ble født i dag. På den tiden har hjertet mitt slått 940 millioner slag og jeg har pustet inn ca. 80 559 liter luft. Ihvertfall ifølge http://barn.sol.no/dato/. Dag 9324 er forresten en ganske så alminnelig mandag. Grå himmel, jobb, middag og feltet. Helgen var minneverdig og kos. Feiret at vi har vært sammen i 7 år i dag, 27. juni, med middag, roser, champagne og hotell-overnatting. Feires det som feires kan:) God ukestart!

2 Comments:

Blogger Kevin said...

En slik opplysnings-mengde kan ikke ikke gå ukommentert forbi. WOW!

10:20 PM  
Blogger Kevin said...

Forøvrig har jeg visstnok pustet 82737 liter luft, hver av fingerneglene mine har vokst 205 cm og Steven Seagal er født på samme dag som meg. hmmmm...

10:36 PM  

Post a Comment

<< Home