Tuesday, June 07, 2005

4 dager og så: FERIE!

Ja, da er det bare 4 dager igjen til vi skal ha sommerens eneste ferieuke. Men før den tid er det jobbing, møte, felte, trening, klesvask og pakking. Ønsker alle en fin uke 23!

(P.S.: Tor Rikard er helt rystet over at det går an å fryse så mye i juni. Det er 6 grader her i dag og Adresseavisens artikkel om sommerværet sier: "Iskald polarluft holder Trøndelag i ett jerngrep det meste av uken. Bortsett fra en ørliten temperaturstigning onsdag, er det bare kjølig vær og regnbyger i sikte så langt ukevarselet rekker." Stakkars vestfoldingen min...)

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hvis det er noen trøst, så har ikke ting vært det spor bedre her nede i øst. Jeg sitter med en kraftig forkjølelse, og lurer på hvorfor sola ikke gjør jobben sin. Vi drar også på ferie til helgen. En uke i paris! God tur på ferie dere også! Vi sees snart i trivelige trøndelag!
Klem

11:49 AM  
Blogger Kevin said...

Hei Mariamor! Måtte bare få ønske dere god ferie! Hvis Iskald Polarluft bruker den ene handa si til å holde Trøndelag i jerngrep, bruker Iskald Polarluft den andre handa si til å holde sogn og fjordane i et tilsvarende grep. Hvis det var noe trøst. Om noen trenger trøst da. :) Når været er ikke er fullgodt blir behovet og lengselen etter fri, mindre. I allefall, nyt ferieuka.

Trolig Deres, Kevin.

4:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hei Maria

Det hørtes ikke feil ut, håper dere får "ferievær" slik vi hadde i Barcelona i forrige uke. Der hadde jeg mine øyeblikk hvor jeg funderte på om det faktisk eeer frivillig å bo her i dette landet:)

GOD FERIE-KLEM TIL BEGGE 2!!

9:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hei Maria

Det hørtes ikke feil ut, håper dere får "ferievær" slik vi hadde i Barcelona i forrige uke. Der hadde jeg mine øyeblikk hvor jeg funderte på om det faktisk eeer frivillig å bo her i dette landet:)

GOD FERIE-KLEM TIL BEGGE 2!!

9:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ferie høres deilig ut! Hvor går ferden? Jeg smetter til Florø i helgen, så det blir jammen en liten miniferie på meg også. Det er riktignok ikke Paris eller Barcelona, men garantert en av Norges vidunderlige kystperler ;o) Håper Iskald Polarluft slipper taket innen fredag da...
Kos dere med ferie!

Klem Carina

10:31 AM  
Blogger Maria said...

Kathrine: God bedring og ha en kjempefin tur til Paris! Gleder meg til å se dere her snart:)

Kevin: Takk:) Nyt sommeren du også, kald eller varm.

Karina: Stor klem tilbake!

Carina: Kos deg i Florø!

Klem, M

2:36 PM  

Post a Comment

<< Home