Wednesday, May 11, 2005

Mai og ferielyst


Fortnum & Mason
Hit har jeg lyst til å dra i dag. Mathallen hos ærverdige Fortnum & Mason i London. Kjøpe Lapsang Souchong te, peke på bitene jeg vil ha i konfektdisken og spise scones i toppetasjen, rett ved antikkavdelingen. Istedet sitter jeg på kontoret, ser ut på et overskyet Trondheim og skal straks gå i et møte. Norwegian har billetter til London direkte fra Trondheim for 356 kroner. Det tror jeg vi må benytte oss av snart. Jeg er uhelbredelig anglofil.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Gjett hvem som skal til London i august da ;o) Gleder meg som en liten unge!!! Altfor, altfor lenge siden sist.

1:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

London byen over alle byer
her er ingen mørke skyer
livet er med ett blott til lyst
vi ser og shopper med stor dyst

London ingen over ingen ved siden
byen blir bare bedre med tiden
historierik, flott og moderne
ja, en får lyst til å bytte klærne

London, du er en av 12 milloner
et mekka, men du trenger kroner
for å spise, handle og sove
hotell er dyrt, det kan jeg love

London likevel vi deg vil reise til
pulsen stiger - vi sier: jeg vil

Jeg drømmer og det suser i sivet
den som er lei av London
- er lei av livet!

GOD TUR
Tor Rikard

2:02 PM  
Blogger Maria said...

Heldiggris, Carina:) Æ å vil!

Mannen min, jeg visste ikke at du var poet... :) Søtnos:)

3:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vi får ta en tur sammen en gang! Tror nok jeg vil få en helt annen opplevelse av byen sammen med deg. Du er jo så vel bevandret i denne fantastiske metropolen ;o)

2:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Oooooh... så kooselig å se bilder fra Forntum & Mason igjen. Savner London. London er koselig. Jeg elsker også å tilbringe noen timer der, og de har verdens beste sjokoladetrøfler! Må til London snart :)

3:26 PM  

Post a Comment

<< Home