Friday, April 29, 2005

Jippi!


Endelig fredag!
Om noen få timer er arbeidsuke 17 over og vi kan ta fatt på helga! Siden Tor Rikard og jeg ser Seinfeld hver kveld for tida, lar jeg denne glade gjengen heie fridagene inn. I kveld samler fetteren min hele familien på mammas side, for første gang på mange år, hjemme hos seg. Det kan jo bli interessant:) I morgen skal vi på feltet, kafé og bryllupsdag til broren min. Og søndag er foreløpig uten planer. "Snakkes" på mandag. Till then; Ha ei forrykende god helg! Tjo-ho!

1 Comments:

Blogger Kevin said...

Hei Maria! Ja no e dagen vi har ventet på, fredagen, her. Det er herlig. :) Du får kose deg med familien i helgen! Et litt selvutlevernde apropos: Jeg så bildet av seinfeldt-klanen. Jeg leste teksten du hadde skrevet. Jeg leste feil. Jeg leste senkveld istedenfor seinfeldt. Jeg var forvirret en liten stund.

TaTa

10:56 AM  

Post a Comment

<< Home