Monday, April 18, 2005

I helga

Hei! Jeg har vært på jobb siden kl 07:00, sola skinner og humøret er overraskende bra til at det er mandag. I helga var vi en gjeng hjemme hos oss og så Idol og satte til livs flere kilo reker og liter hvitvin på fredag. Lørdag spiste vi frokost sammen med overnattingsgjest Camilla, før vi ruslet ned til Solsiden i finværet. Der møtte vi Merete og ble sittende utenfor Bare Blåbær og kose oss i mange timer. Gode timer. Om kvelden var vi hos Cecilie. Søndag gikk vi tur langs sjøen på Lade, spiste middag på terrassen, så var det møte, før vi dro hjem til Linda og Pålan. I dag er mine eneste planer å jobbe og å dra hjem og sole meg. Våren ser endelig ut til å ha funnet Trondheim. Ønsker dere alle en flott dag og uke!

På Solsiden

Merete

Middag på terrassen

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ser ut som om dere har hatt en triiiivelig helg i trøndelag! Også kommer virkelig takterrassen med tilhørende utsikt til sin fulle rett!
I dag er ikke sola på besøk i Oslo, men det gjør ikke så mye siden jeg sitter inne alikevel. I kveld skal jeg pusse vinduer sånn at det blir litt lysere på bokstudiet :)

1:14 PM  
Blogger Maria said...

Jada, bare trivsel:) Det ser ut som om dere har hatt ei fin helg også (ref. bloggen din). Hils bokstudiet i kveld! Det er en av tingene jeg savner fra Oslo-livet.

2:10 PM  
Blogger Kevin said...

Hei Maria! Det er Kevin Hatlestad som forfatter denne kommentaren. Takk for sist! Veldig lenge siden. Hvordan står det til? Tenkte jeg måtte tilkjennegi meg nå når jeg har vært å kikket på siden din! Flott side. Artigt å se igjen alle kjentfolk her på "verdsveven"! Du må hilse til alle kjente og ikke minst til foreldra dine! Ta gjerne plass ved et av bordene på webcafè'n en dag du har annledning, adressa er:

http://www.underwater-jazz-cafe.blogspot.com/

Hilsen Kevin

10:25 PM  
Blogger Maria said...

Hei Kevin og Joachim! Det var lenge siden. Koselig å høre fra dere:) Jeg blir like overrasket hver gang det går opp for meg hvor mange som faktisk leser en blog. Folk fra fjern og nær, både i tid og sted.

10:21 AM  

Post a Comment

<< Home