Thursday, April 07, 2005

Morgentur og fjerne land


Trondheim i april

I morges gikk jeg til jobben. Ingen big step for man, men en åpenbaring for meg. Under en lysegrå himmel gikk jeg avsted hånd i hånd med min elskede og våknet før jeg nådde kontoret etter 25 minutter. Det skal bli en vane. 1 times gratis trim hver dag, deilig vårluft og koselig småprat. En annen ting "jeg gjerne ville snakke med dere om" i dag er besøkende på bloggen. Jeg sjekket hvor mine gjester er fra i går, og oppdaget til min store overraskelse at de, foruten Norge, kommer fra India, Singapore, Estonia, USA, Italia, Australia, Ungarn, England, Vietnam, Tyskland, Argentina, Canada, Jordan og Sverige. Litt rart å vite at så mange totalt fremmede klikker seg inn på siden min. Men for all del, det er jo bare koselig:) Håper dere får en fin torsdag! Nå er det snart helg...!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ja så fint er det altså... :)

9:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag är en av alla dessa från olika delar av världen som tittar varje dag och jag bor i Sverige! :)
Kul att följa med och se vad som händer med er därborta i Trondheim. Ni är saknade Rogna och T-Rex!

Kram Lina

4:17 PM  
Blogger Maria said...

Så kos at du følger med hverdag, Lina-mor. Jeg savner deg også, - masse! Kom til Trondheim en tur da. Når som helst.
Og Kim, det er godt å bli savnet på vestfoldvis. Du og fævvlane.

8:33 AM  

Post a Comment

<< Home