Tuesday, March 08, 2005

Syk IGJEN


Influensavirus

Bare en uke etter at jeg ristet av meg forrige forkjølelse er jeg angrepet av en eller annen uhumskhet igjen. Er virusene veldig agressive og utholdende i år, eller er immunforsvaret mitt i koma? Våknet i morges med vond hals, verkende bihuler og tett nese. Jeg sitter på kontoret med ullgenser, skjerf og boblejakke, og FRYSER! Tror ikke denne arbeidsdagen blir lang for mitt vedkommende. Sympati tas imot med ublu takk. Snufs!

P.S.: Albumene fungerer igjen.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

sympati!!!!

Jeg er også syk, og teller veldig på knappene om jeg skal dra hjem og sove. Fryser, har vondt i hodet og vondt i kroppen.

11:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

Forresten, Maria. EKKELT bilde. Jeg skvetter hver gang jeg er inne for å se om det har skjedd noe på bloggen din. Blir faktisk litt uvel :(

12:53 PM  

Post a Comment

<< Home