Wednesday, March 02, 2005

Back in business

Trass gode råd mot forkjølelse ble jeg altså syk. Skikkelig syk. Og det er jo typisk når vi skulle på Oppdal med kjente og kjære. Men jeg dro oppover likevel. Og det er jeg glad for. Spanjolene og BJ fikk stått på ski, Camilla laget verdens beste brownies, Lasse laget verdens verste mojito (ja, jeg vet du ikke hadde isbiter), og Lene og Eskil fikk prøvd sine nye langrennski. Legg til en stor dose god mat og masse latter og du får en vellykket helg. Denne uka har jeg foreløpig bare vært inne og sett tv, enten hjemme eller hos mamma og pappa. I kveld er det møte, i morgen bokstudie og så er det jammen meg helg igjen. Det liker jeg.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Godt å ha deg tilbake Maria-mor! Ble nesten litt bekymret siden det ikke har kommet noe på bloggen din! Jeg må bare si meg enig i at det var en fantastisk hyggelig helg! Trivelig selskap, mye morro, god mat og god drikke! Frister til gjentakelse!
Ha en fantastisk dag videre!

12:52 PM  

Post a Comment

<< Home