Monday, February 21, 2005

Eventyrlig vinterdag


Trondheim

Trondheim

Et par grader under null, oppkvikkende solstråler fra skyfri himmel og passe med snø... Det er mandagen i Trondheim. Jeg må virkelig ta meg sammen for ikke å slå av datamaskinen, ta fri resten av uka og reise til den trønderske fjellheimen. Istedet sitter jeg på kontoret og prøver å skrive artikler om radarteknologi, kroppstemperatur og nye skip. Helgen var bra. Fredag: Hjalp et studie med å flytte. Lørdag: Lat formiddag, vorspiel hos oss, 10-års bryllupsdagsfeiring i leid lokale, med høy stemning, nydelig mat og drikke og mye dans. Søndag: Søvn, møte, kinarestaurant og henting av familie fra Zambia på Værnes. I kveld skal jeg på yogatrim for første gang. Ellers intet nytt fra vestfronten.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Må bare stemme i det som er blitt sagt, Trondheim er virkelig bra i dag! Jeg er også trøtt fordi jeg la meg klokken 5 søndag morgen etter forspiel, fest og nachspiel...
Solen smiler til meg og jeg gleder meg til hyttetur til Oppdal om noen dager. Håper været holder seg! TR

3:04 PM  

Post a Comment

<< Home