Tuesday, February 15, 2005

Alt og ingenting

I dag har jeg egentlig ingenting å fortelle. Bare at tirsdager er ingenmannsland, sola skinner i et iiiskaldt Trondheim, jeg har akkurat vært og tatt blodprøve og i kveld skal vi på trening. Savner Portugal, jeg. Savner å være i et fremmed land i mange uker uten planer, mål og stress. Det var så deilig. Bare Tor Rikard, meg og en liten leiebil. Skal legge ut bilder fra den turen i eget album i dag. Reiselysten og utferdstrangen slipper ikke taket. Jeg vil ikke bort og vekk, men jeg vil oppleve, nyte og erfare. Lære språk og mennesker. Snart. I mai, tror jeg.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tenkte jeg også skulle bidra litt. Jeg fikk lyst til å skrive når jeg så ordet "reise". Å reise er nemlig noe av det beste man kan gjøre. Portugal vekker mange gode minner, følelser og stemninger. Mmmmm, jeg synes ennå jeg kjenner duften av en 20 år gammel Tawny få nesevingene til å vibrere, ganen til å galopere og hjernen til å ta ferie. En ting er sikkert - det skal ikke bli støv på koffertene våre!

3:32 PM  

Post a Comment

<< Home