Wednesday, February 02, 2005

Snart vår?



Noe av det som gir meg mest vårfølelse i hele verden er tulipaner.
Og nå er det snart vår, ikke sant? Jeg liker å tro det. Våren er min favorittårstid. Med knopper på trærne, nyutsprungne blomster, smeltende is, sol som begynner å varme og årets første utepils. Også påskeferie, selvfølgelig. Det er nesten årets beste ferie. Det er ikke mye som minner om vår her i Trondheim i dag, bortsett fra at snøen har smeltet. Men jeg øyner håp. Det er jo tross alt februar og det vil si at den første vårmåneden mars står for tur. Hva er deres favorittårstid, og hvorfor?

2 Comments:

Blogger Maria said...

Jeg endret posten her, og da forsvant kommentaren din, Kathy. Tror du må legge den inn en gang til. Da blir jeg glad :)

10:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hei M,

Sjekker blogen din innimellom. Bilde kommer snart, men jeg er så evneveik på å finne fram på denne pc'n. Har ikke glemt det da. Hils TR god bedring. Regner med du passer på.

Jeg liker forsommeren best. Når du vet at sommeren kommer med sene kvelder, tilstrekkelig rødvin og late soldager. Men når sommeren kommer blir jeg litt trist. Den varer aldri evig. Kim

11:47 AM  

Post a Comment

<< Home