Monday, March 07, 2005

Grå mandag

Grå himmel, grå dag, kaldt kontor og trøtt Maria. Jeg liker ikke mandager. Jeg liker i det hele tatt ikke å være på et kontor. Å ha en arbeidsuke. Å leve et A4-liv. Og det skal jeg jammen meg ikke heller. Bare så lenge jeg absolutt må.
Helga var fin. Fredag så vi Idol hjemme hos Linda og Pålan. Lørdag var vi heiende tante og onkel på fotballkamp hvor Simen spilte, før vi tok med oss Ida til byen. Det var veldig kos. Om kvelden så vi Grand Prix hos Siv og Marius. Søndag spiste vi frokost hos Cecilie, sammen med Merete, Jeanette og Camilla. Det regnet, så søndagsturen ble skrinlagt. Men det var koselig å våkne sammen med gode venner istedet. Så var det møte og en liten tur innom mamma og pappa før vi gikk hjem og la oss. I dag er ikke planene store. Sitter her foran skjermen og skal skrive to notiser. Men hjernen er tom og inspirasjonen på ferie. Dette blir en lang dag, tror jeg. Skriv gjerne en oppmuntrende kommentar:)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Mandager er harde - hardt å stå opp, to deilige fridager er over og så utrolig lenge til helg igjen..Vi får passe på å fylle uken med mest mulig, så blir det vel snart helg og kos igjen!
Det var veldig koselig med frokost igår - må innføre en tradisjon med søndagsfrokost!
Kan ikke si jeg har gjort imponerende mye idag, så jeg må vel vende tilbake til å masseprodusere litt dokumentasjon...
Ha en fin dag da! Gleder meg til imorra!!!
Klem klem

12:32 PM  
Blogger Maria said...

Ja, søndagsfrokosttradisjon er bra. Helst med tur først. Gleder meg også til i mårra. Det blir kos:)

4:03 PM  

Post a Comment

<< Home