Tuesday, April 26, 2005

De' e' så fint vær i Trondheim

og æ sitt på kontoret og kikke ut på sola som speile sæ i realfagsbygget på NTNU. Forsov meg i morges (her går jeg over til pregløst bokmål av hensyn til sarte sjeler) og var ikke på jobb før kl 10. Og nå er det jammen meg bare én time til lunsj. Denne dagen går fort, gitt. Gleder meg til middag på terrassen, studie med familien Mweene og at mamma og pappa kommer hjem fra Praha i kveld. En god tirsdag. Nemlig. Varme smil sendes alle:)

Ravnkloa

Trondheim

Bakklandet

Munkholmen

2 Comments:

Blogger Kevin said...

Hei Maria! :) Hatt ei fin helg? Bilder som bringer den litt sentimentale, blødhjertede trønderen fram i meg det der! :)
Her på vestlandet har det vært ei travel men fin i godværshelg!

6:48 PM  
Blogger Maria said...

En gang trønder, aillti' trønder, gutta! Ja, hatt ei fin hælg og en fin ukestart, Kev. Godt å hør at du og har nytt fridagan.

8:13 AM  

Post a Comment

<< Home