Tuesday, May 03, 2005

Vårregn



Våknet til lyden av store regndråper som traff takvinduene i morges. Deilig. Jeg liker regn, når det ikke er kaldt. Det fyller kroppen med en helt egen følelse. Følelsen av en stor lenestol tett ved vinduet, regnvåte bygater, en kopp glovarm te og ei god bok. Tulipaner og stearinlys på bordet. Ja, jeg liker regn. Spesielt når dråpene samler seg på nyutsprungne blad og jeg kan kjøre bil til jobb. I går var Merete og jeg på Yogatrim, forresten. Vi sto i posisjoner jeg ikke ante kroppen kunne innta. Det frister til gjentagelse. Har bestemt meg for å fortsette å blogge, som dere ser. Ihverfall foreløpig. Men jeg skal slutte å referere alt hva jeg gjør, har gjort og skal gjøre, tror jeg. God tirsdag!

5 Comments:

Blogger Kevin said...

Hørtes ut som en go-start på dagen. :) Du får ha en god dag! Trøndersk regn stiller i særklasse når det gjelder kos, trøndersk slaps gjør det ikke...

9:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Det er noe galt med været... Sola titter frem! Kjekt det nå som jeg snart skal gå hjem c",) Men det hjelper vel lite når man kaster bort en time i solen på tog og t-bane. Ha en finfin dag, Maria!

Klem C

3:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ah.. Jeg tror det er noen som kunne trives godt i Bergen jeg!!? Der kan du til tider nyyyyte de herlige dråpene som kommer med ganske jevne mellomrom..;o)he he

Ellers så har jeg tenkt å prøve meg på en aldri så liten yogatime snart jeg også - så kjekt å høre at det var bra.=)

Ha en strålendes dag og hils The Man.

3:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hehe, høres ut som sånt vær man blir kreativ i :-) Jeg får kikke innom her av og til og se hva som skjer på trondheimskanten. Vi sees til helgen!

9:04 PM  
Blogger Maria said...

Hello you guys!

Kevin: Nei, trøndersk slaps har definitivt ikke sjarm.

Carina: Godt å høre at sola finner veien til østlandet også:)

Christelle: Bergen er en fin by, men som halvt trønder vet du jo hvor hjertet er. Kos deg på yoga.

Olav: Stikk gjerne innom her regelmessig. Sees til helga, ja.

Kim: Jepp. Det skal vi. Hilsen sendes tilbake til Husøy.

8:35 AM  

Post a Comment

<< Home