Friday, June 03, 2005

Solfyllt fredag



Så er det jammen meg fredag igjen. Og en solrik en til og med. I ettermiddag skal jeg plante meg i solstolen, med en svensk sommerroman, kald drikke og Tor Rikard i stolen ved siden av. Ah, det blir deilig. Finnes det noe bedre enn en fredag ettermiddag med godt vær og ingen planer? Tja, kanskje lørdag formiddag. Og det kommer jo i morgen. Da skal vi nyte årets første sommermåned sammen med gode venner. Sig rolig gjennom de siste timene av arbeidsuka og ha ei fortreffelig helg!

1 Comments:

Blogger Kevin said...

Hei Hei Maria! Koss står det te? Jeg ser, av bildene under, at investeringen i terassemøblement har gitt avkastning. Så kos ut det der! For meg har fredagen gått fra å være en fredag med planer til å bli en planfri fredag. Planen innebar grilling, grillen ble rullet ut av boden, regnet kom, grillen ble rullet inn igjen i boden, ergo sum, planfri fredag...

Vi Talast ved

5:59 PM  

Post a Comment

<< Home