Wednesday, September 07, 2005

Hei!






Nå har jeg funnet et tastatur og er tilbake i blogg-versjon. Og da er det kanskje på sin plass å forklare bildene over teksten her... Det er min nye arbeidsgiver!!! 26.september begynner jeg å jobbe som konsulent hos Nordenfjeldske Kunstindustrimuseum. Jeg fikk beskjed om at stillingen var min i dag! :)
Jeg skal jobbe med pressetipsing, mediahenvendelser, markedsføring, og sponsorkontakt. I tillegg skal jeg ha ansvar for museets hjemmeside (som snart kommer i en oppdatert og bedre løsning). Dette er en jobb som kombinerer journalistikk og kunst og kultur, så den er midt i blinken for meg. Jeg er et stykk glad Maria:)

Siden sist har jeg kost meg med friheten og byturer med mamma, bærtur i marka, familie og venner, og fine turer til Sandefjord. I helga skal vi til Sandefjord igjen, med Lene og Eskil, og neste helg skal vi til Kristiansund og familien Lyngsgård.

Håper alle "lesere" har det fint og at høsten blir en fin en.

Klem:)

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Gratulerer med ny jobb! Sørg for å finne et eksemplar av mr. Urnes´ blekke ved navn "FLIPPER" fra flipperutstillingen i sommer. Mange fine og svulstige beskrivelser der som kan være verdt å få med seg :)

10:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

Heisann!!!
GRATULERER så mye med ny jobb! Høres jo helt fantastisk ut! Når kommer dere ned til stevnet i Oslo? Da må dere komme på middag som vi snakket om i sommer :)

Stor klem fra Kathrine

5:47 PM  
Blogger Maria said...

Takker og neier:)
Jeg skal se etter Flipper-spor, Christian.
Vi skal på stevnet 1.oktober, så den helgen er vi i Oslo. Kommer gjerne på middag i Meltzersgt, Kathy. Det hadde vært veldig kos:)
Har du begynt på skolen nå?
Klem, M

12:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hei Maria!

Skal si du har ordnet deg bra! Ville bare si at jeg skal på det engelske stevnet, så da sees vi c",) Altfor lenge siden nå...

Klem Carina

11:12 AM  

Post a Comment

<< Home