Friday, March 03, 2006

Fredag, FREDAG, FREEEEDAAAG !

Ja, jeg vet jeg begynner å bli en eneste stor gjentakelse, men jeg bare elsker helger! Snart er arbeidsuka over, i kveld skal vi se Idol sammen med andre entusiaster, drikke rødvin og kose oss, i morgen kan jeg sove så lenge jeg vil (og det gjør jeg) og nyte fridagene. Og så går det bare slag i slag framover, med Spaniatur, stevne, ny jobb, påskeferie og så er det jo faktisk sommer igjen! Og da skal Merete vise oss Nord-Norge og vi skal kjøre nedover Europa, og skli rundt i Vestfolds skjærgård og sole oss på øde skjær. Ah, mye å glede seg til.
Klem fra Maria - rusa på livet:)

P.s.: Min favoritt i kveld er Jonas, og som nr.2 Iselin (Maria!). Førstnevnte pga en fantastisk Soundgarden-stemme og sistnevnte pga sjarm og mot til å være seg selv. Hvem av disse er din favoritt?:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ny jobb igjen? Skal du forlate Urnes på Nordenfjeldske? Han er jo den kultiverte flipperguru der oppe, med svulstige analyser av flipperspill i tilnærmet vulgære termer (les hva han skrev i forbindelse med flipper-utstillingen der oppe). Og åh! Endelig flere enn meg i bekjentskapskretsen som synes Iselin er stas. Hun synger riktignok ikke best, men er kjempesjarmerende og tøff. Heia Iselin!

11:24 AM  
Blogger Maria said...

Ja, jeg er en jobbnomade. Vet ikke om det bunner i rastløshet, kjedsomhet eller skrekk for grå hverdager, men jeg har aldri jobbet et sted lengre enn i 9 måneder. Sa opp her for ikke så lenge siden og slutter 1.april. Så nå er jeg klar for "nye utfordringer":)
Jepp, Iselin er et tøft "søplehue"

12:25 PM  

Post a Comment

<< Home