Wednesday, May 24, 2006

Midt imellom



Hei! Vi har vært en uke på Lesvos i Hellas, vi. Jeg kjøpte turen samme onsdag som jeg dro til Oslo, og overrasket Tor Rikard som hentet meg på Gardermoen og trodde vi skulle kjøre til Sandefjord. Istedet dro vi til Bernt Johan og Bitia, som selvfølgelig visste om ferieplanene og hadde pyntet leiligheten med ballonger og sprettet champagnen, sov der og reiste avgårde tidlig torsdag 11.mai. Turen kostet nesten ingenting og stedet var perfekt for en utslitt eksamenskandidat:)
Nå er vi tilbake i Trondheim, hvor jeg snart skal begynne i ny jobb og Tor Rikard venter på eksamensresultater og jobbsvar. Vi lever på en måte litt i vakum for tida.
Jeg har lagt ut bildene fra Hellas-turen i et eget album, forresten.

Vi blir i Trondheim og jobber stort sett hele sommeren, så det er bare å komme på besøk!

Klem fra meg :)

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Så mye dere er på ferie da :) Kjempegøy å se bilder, fantastisk! Og knalltøft å overraske gubben med noe slikt. Imponert, nå.

11:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

Det var en koselig overraskelse! Selv er jeg i innspurten på eksamen, snart ferdig med videregående! Jippiiii! Vi skal til Trondheim siste helgen i september, kanskje vi kan komme på besøk da? Stor klem

11:39 AM  
Blogger Maria said...

Christian: Ja, gøy med overraskelser, vettu:) Kos at du liker bildene. Håper dere har det bra, både tobeinte og firebeinte. Hils fruen!

Kathrine: Eksamener som er over er ordentlig digg! Grattis! Siste helga i september ja, -kom, kom!

Klem, M

2:46 PM  

Post a Comment

<< Home