Tuesday, February 13, 2007

Her og der

Her er jeg, og ser ut på denne utsikten (NTNU sett fra kontoret mitt):

Jeg skal ikke nekte for at jeg gjerne skulle byttet den ut med denne i et par uker:

Men snart blir det forhåpentligvis sånt å se på:


Og det er et av de herligste syn jeg får i løpet av året. Krokus roper vår. Og som du kanskje har begynt å skjønne, så er det min favoritt-årstid :)

Men vinter er ikke så verst for tida, med knallsol over et snødekt Trondheim. I det siste har vi gått tur med venner, feiret bryllupsdag med familie, hatt besøk og vært på besøk, jobbet og møtet og feltet. Neste poster på "programmet" er feiring av Siv og Marius' 12. bryllupsdag, hyttekos på Oppdal, Sandefjordstur og bryllup i Oslo. Og så blir det påskeferie, men det er jo en stund til. Håper uke 7 i 2007 blir ei fin ei, både her og der.
:) M

0 Comments:

Post a Comment

<< Home