Monday, October 10, 2005

Forslag, takk!

Vi funderer på hvor vi skal bruke hotell-gavesjekken. Det kan være på hvilket som helst av kjedens hotell i Norge eller Sverige. Stockholm og Bergen er hete kandidater, men jeg vil gjerne ha forslag fra dere. Hvor bør vi dra?
I dag er jeg uhorvelig trøtt. Øynene renner etter en frisk spasertur til jobb og jeg er egentlig i sjokk over å sitte her igjen. Helgen var tettpakket og hektisk, og jeg føler meg ikke akkurat uthvilt. Da er det jo godt å tenke på at jeg har fri på onsdag. DET er en fin ordning. Ønsker alle sammen ei flott uke!

2 Comments:

Blogger Maria said...

Ja, Sidsel Mørk, Trrrrrrromsø. Men dit vil vi jo dra med deg. Sidsel, Roy og Randi. Og på øya di. I pakt med den ville Norlands-naturen. Stockholm skrytes opp i skyene, så kanskje det blir det.

9:47 AM  
Blogger Kevin said...

Hei Maria! Gratulerar med new job og gratulerar med gevinst. Valget av bruk av gevinst er selvklart. Sunnfjord Hotel i Førde. Serverdigheter må jeg få komme tilbake til. Et annet valg ville være trrragiskt.

Ærbødigst.

9:39 AM  

Post a Comment

<< Home