Thursday, February 02, 2006

Bare må se det


Hva er det som gjør dette programmet så engasjerende? Så avhengighetsskapende? Er det dumme tenåringer med påklistret selvtillit? Eller ekshibisjonister som gjør alt for å sees? Kanskje er det de slemme jury-kommentarene som trekker, eller sorgen og gleden ved dommene? Ikke vet jeg, men jeg er ihvertfall hekta. Jeg MÅ se hver eneste Idol-sending, og koser meg nesten like mye med dem som med Jakten på kjærligheten (da jeg etter vitneuttalelser satt og smilte 1 time i strekk). Jeg burde kanskje være for gammel for dette, og heller se dokumentarer om kvinneliv i Afrika, natur i fare eller matematikkens vidunderlige verden. Men akk, istedet heier jeg på, fortviler over og stemmer fram (...) unge sangtalent. Enkle menneske...(som VIRKELIG lurer på om Aleksander, kjæresten til Vivian, gikk videre)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home